توالت وال هنگ گلسار



توالت وال هنگ گلسار  از نوع یک تکه دارای سیستم تخلیه ریزشی ( در این سیستم، آب از درون مخزن به قسمت بیرونی لبه های توالت فرنگی انتقال پیدا کرده و سپس از طریق سوراخ هایی که در فاصله های مشخص توالت فرنگی تعبیه شده اند، خارج می شود. در واقع سیستم تخلیه و شست و شو در این شیوه، از بالا به پائین می باشد.) است. همچنین خروجی سیفون به صورت خروجی به دیوار و سیستم فلاش دو زمانه را به همراه دارد. درب نشیمن به صورت آرام بند و آکس تخلیه (فاصله مرکز خروجی سیفون تا دیوار پشت محل نصب توالت فرنگی را آکس می‌نامند.) در سایزهای 18 و 23 سانتی متر می باشد.

درباره شرکت گلسار

شرکت گلسار در حوزه محصولات چینی بهداشتی، از سال ۱۳۷۲ کار خود را شروع کرده است. یکی از تولیدکنندگان چینی بهداشتی در ایران شرکت گلسار (golsar) می باشد که به کمک دانش فنی و تجهیزات پیشرفته توانسته است محصولات چینی بهداشتی  باکیفیت و مدرن  مطابق با جدیدترین استاندارد های ملی و بین المللی  که شامل توالت فرنگی، توالت زمینی، اکسسوری حمام و دستشویی، توالت وال هنگ، کاسه روشویی یا روکابینتی کشور را تولید کند.

تفاوت وال هنگ گلسار درجه یک با  وال هنگ گلسار درجه دو

کیفیت مواد اولیه در توالت فرنگی وال هنگ درجه یک و درجه دو یکسان است. زیرا تمامی محصولات گلسار در یک نوبت تولید و خروجی یکسانی دارد. روش تولید در کیفیت و درجه بندی محصولات تاثیری ندارد. شفافیت و درخشش لعاب بکار رفته در توالت والهنگ گلسار یکسان می باشد. و تنها بر اساس کیفیت ظاهری خروجی از کوره درجه یک و درجه دو به وجود می آید. توالت وال هنگ گلسار بدون نقص ظاهری در گروه درجه یک و با نقص ظاهری جزئی که شامل موج در لعاب و یکپارچه نبودن پوشش لعاب است. که در گروه درجه دو جای میگیرد.

نکات مهم برای انتخاب و خرید توالت فرنگی و وال هنگ

برای انتخاب مناسب‌ترین توالت فرنگی گلسار، داشتن اطلاعاتی از قبیل ابعاد فضای نصب، محل قرار گرفتن خروجی فاضلاب و … لازم است.
کیفیت بالای لعاب باعث عدم نفوذ آب، فضولات و آلودگی به داخل توالت فرنگی و به همین دلیل امکان رشد قارچ‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها را به حداقل می‌رساند؛ درنتیجه محیط بهداشتی‌تری را فراهم می‌آورد.
علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا، یک توالت فرنگی خوب باید با کمترین میزان مصرف آب در کوتاه‌ترین زمان، بدون صدا، بدون ترشح و با قدرت مکش کافی، بیشترین حجم ناپاکی موجود درون کاسه توالت را تخلیه کند.

برای انتخاب توالت فرنگی  گلسار و یا انتخاب وال هنگ گلسار می بایست به اندازه آکس و طول کاسه دقت کرد تا متناسب با محیط ، لوله فاضلاب باشد و در توالت وال هنک تناسب با مکانیزم فلاش تانک توکار  اهمیت اساسی دارد .